Thursday, December 29, 2005

Inburgeringscursus

O.K. Dus ik heb net die inburgeringstest zitten doen en ze zeggen dat ik niet Hollandsch genoeg ben. Een 4,7 als uitslag, tsjonge. Dat krijg je er van als je mij vragen gaat stellen over zwangerschap, ik heb nooit kinderen willen hebben en dat interesseert me dan ook geen fluit. Net zoals het mij ook niet echt interesseert wat je officieel volgens de Heren en Dames Inburgeraars moet doen als je buurvrouw een kleine heeft gekregen. Ik stuur meestal meteen een kaartje, maar ja; zou niet weten of je misschien in plaats daarvan langs moet gaan. Als je geen uitnodiging hebt gekregen. Ik zou het nogal aanmatigend vinden. Maar wie ben ik? Alleen maar een niet-ingeburgrede alternatieve vreemdeling denk ik zo...

En mijn Engelse vriendin moet deze test WEL doorkomen? Ze zijn he-le-maal gestoord in Den Haag. En ze kunnen mijn rug op.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home